mandag den 19. september 2011

Look into my eyes..

Se mig dybt ind i øjnene, og fortæl mig hvad du ser..

Idag har for mit vedkommende været en rigtig øv-dag! Dagen startede også bare relativt dårligt, og når min dag starter dårligt, skal der underværker til at få mig på rette spor igen. Trist, men sådan er det altså.. 
Og så skulle vi have taget skolebilleder idag, vores sidste folkeskole foto, men vores ENESTE folkeskole fjollebillede blev også bare ødelagt, fordi jeg som sædvanlig er en af de sidste til at blive fotograferet, og derfor ikke kunne nå at gøre mig klar.. Not cool! 
Da jeg kom hjem fra skole lagde jeg mig i min seng, og så faldt jeg i søvn.. Har ca. sovet i 2½ time. Så falder jeg aldrig i søvn i aften.. endnu en gang ØV.
Heldigvis kommer min kæreste herhen for at være i en times tid, inden han rejser imorgen. Det sætter da lidt lys på tilværelsen. Håber i alle har haft en god dag. =) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar