tirsdag den 12. juli 2011

En formidabel start på sommerferien! :)

Har ikke fået skrevet så meget på bloggen her på det sidste, da jeg simpelthen har haft så "travlt".. Alt er gået så hurtigt, og der har været knald på hele tiden. Men nu er jeg igang igen! =) Har haft en skide god start på sommeferien, og håber den varer ved sådan. Fredag-lørdag-søndag, var der noget, som kaldes "Sildefest" her på Bornholm. Det er en slags fest, hvis man kan sige det sådan, hvor der er et par forlystelser, et "rottehul" hvor de lidt ældre, sidder inde og drikker, der er et telt, hvor der bliver spillet musik osv.. Der var jeg oppe Fredag og Lørdag. Mandag (d.v.s. igår)  var der strandfest på Sandvig strand, som jeg også var til, kom hjem klokken 2, og så vågnede jeg fandme først halv 2 idag.. Det synes jeg er lidt vildt, det er godt nok det længste jeg nogensinde har sovet.. Idag har jeg spillet badminton med min mor, og ellers bare slappet max af. Senere kommer Johann og overnatter. Kort sagt - jeg har det fantastisk. Selvfølgelig er der nogle ting, som sagtens kunne være ændret. Men i dette tilfælde kan man ikke. Prøver derfor bare at fokusere på alt det gode i mit liv, og tager hver dag, som den kommer.
Nå.. til noget helt andet. Er med i en konkurrence på Nelly.com hvor jeg har designet et par kjoler. Det ville virkelig gøre underværker hvis i gad at stemme på mig! - på forhånd tak. :)
http://nelly.com/dk/designyourdress/?obj=ZKc7fbRhqffZFcdlHTo2I7fkRjt3KQ5hYXb4wsbcL52QWSzcleTt&third=yes#Gallery

Ingen kommentarer:

Send en kommentar