lørdag den 25. juni 2011

En fantastisk lørdag

Startede dagen med at vågne op i min dejlige kærestes arme. Da jeg så kom nedenunder var min familie i fuldt gang med en katte-fødsel. Og gæt hvad.. Ja, så var det ligepludselig mig, som var i fuldt gang med at tage imod 3 velskabte katte, desværre skal vi af med dem, da vi igår i lufthavnen mødte en mand med 2 hunde, som straks kom hen til min lillebror og jeg for at kæle. Manden sagde at de skulle af med dem, så min mor fik hans telefonnummer, og nu overvejer hun det stærkt.. Tænk at én enkel tur i lufthavnen kan føre til et lille nyt familiemedlem, det er da lidt sjovt.. Min dag har bestået af johann og killingerne, og så var det meningen at vi skulle til fest, men det blev ikke til noget. Så nu er han på vej herhjem, for bare at ha en "hygge-lørdag". Sidder ligenu samlet med min familie, som efter et godt stykke tid endelig er blevet samlet igen. Utroligt at små ting, kan gøre en dag så god. Ja, jeg har intet at klage over. Går igennem det hele med et smil på læben, det er det eneste, som dur. Smil og glæde herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar