lørdag den 25. juni 2011

Hvad nu hvis der ikke kommer nogen imorgen?

Det er vigtigt at leve sit liv fuldt ud. Det er også vigtigt at leve hvert sekund, som der ikke var nogen imorgen. det virker i hvert fald på mig.. Tit når jeg bliver sur over latterlige små ting, siger jeg til mig selv "glem det Nadia.. Det er ikke værd at bruge energi på" og det tror jeg er meget vigtigt at man gør engang imellem.. For ja - tænk hvis ikke der kom nogen imorgen? Jeg tror at hvis man ser på verden med positive øjne, og har en positiv energi, så tror jeg at man kan klare hvad som helst. "livet er som en rutshebane - med både op og nedture" men det er jo det, som gør det så fantastisk og spændende. Du får aldrig en dag som igår, så se frem til en ny og eventyrlig dag imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar