onsdag den 20. juli 2011

En kedelig dag

Dagen startede med, at jeg vågnede op i min venindes brors hus, sammen med min veninde og hendes søster. Vi skulle op klokken 9, da hendes søster skulle til lægen. Og det kan godt være 9 ikke lyder tidligt.. Men jo. Vi kom nemlig først i seng klokken 03:00, da 3 af vores venner kom og så film.
Nå, men efter lægen smuttede jeg hjem, og gik næsten direkte i seng. Sov så til klokken 4... (får aldrig sovet i nat) Det er sådan set hvad min dag er gået med. Har overhoved ikke lavet noget som helst. Efter spise tid kom Nikita (hun er her faktisk stadig). Klokken ti kommer Johann og overnatter hos mig. Kort beskrivelse af dagen: Kedelig dag, hyggelig aften.
Baggrund: Som i kan se er min baggrund en seng og en lampe. Og det er fordi jeg har sovet hele dagen, og er meget sløv idag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar