fredag den 12. august 2011

Den bedste sommerferie jeg endnu har haft. :)

Har haft den mest fantastiske sommer ferie! Har oplevet en hel masse ting, og været om gået af nogle skønne mennesker. Har været i Ebeltoft, med 9 af mine familiemedlemmer. En af dagene var i Djurs sommerland, og det kan jeg vidst roligt sige, at vi alle syntes var sjovt. En anden af dagene var vi i Randers regnskov.. Og nøøj, en oplevelse. Jeg overgik virkelig mig selv! Gik igennem et helt mørkt rum, med fugle edderkopper, fritlevende kakerlakker, og fritflyvende baby flagermus. Var også inde i et rum med sommerfugle og slanger, som kravlede frit rundt.. Puuha. Det var heller ikke med min gode vilje siger jeg bare! En anden af dagene var vi ude af shoppe, og jeg fik købt en masse lækkert nyt tøj (lægger et par billeder ind, af noget af det, nederst i indlægget)
Dette var den sidste feriedag i sommerferien 2011.. Der har været fuld knald på hele sommerferien, så nu bliver det meget godt at komme igang igen. Det var alt for denne gang! Håber i alle har haft en super god sommerferie. =)

Et par af de mange ting, jeg fik shoppet i Århus:


Bukser fra Pieces: 300 kr. 

Almindelig hvid top fra Sparkz: 100 kr. 


Cowboy skjorte fra H&M: 200 kr.

Blå kjole fra Sisters Point: 180 kr.

Sommerjakke, købt ubrugt på facebook: 130 kr. 

Sko fra Føtex: 150 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar