lørdag den 13. august 2011

Klar - parat - skolestart!!

Så blev der købt en masse ting, til skolestart her på mandag. Fik købt blyanter, viskelæder, tusher, blyantspidser og penalhus. Fik sådan et rigtig flot Paul Frank penalhus, som i kan se nederst i indlægget.
I aften står den i festens tegn, hvor jeg skal til Allinge, og feste med en masse dejlige mennesker. Men inden da skal jeg lige hjem til min mormor og morfar, for at fejre min mormors fødselsdag. Stort tillykke til hende!
Bliver nu egentlig meget godt at komme i skole igen, og se alle de andre. Og jeg tror liiiige at jeg kan klare det, for hele ugen skal vi forberede os til vores Berliner tur, som er på næste mandag. Det glæder jeg mig rigtig meget til.. Har aldrig været i Tyskland. (eller jo, men det var for at spise på Mac Donald) :P.
Har lidt af en tøjkrise.. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal tage på i aften. Nå! Men det finder jeg vel ud af. Der kommer forhåbentligt et par billeder op af festen, en af dagene. Håber i alle sammen får en rigtig god lørdag!
Knus herfra.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar