onsdag den 21. september 2011

Dedikeret til en speciel person...

http://www.youtube.com/watch?v=iET0I9_2O6Y Hør venligst denne sang imens du læser resten. :) 

Vil gerne have lov til at dedikere denne sang til en person. Personens navn kan være ligemeget, for personen ved godt selv hvem det er. 
Synes det er fucking synd for dig, for jeg ved du aldrig ændrer dig. Du er præcis den samme, som du altid har været. Jeg har simpelthen været for blind og godtroende. Kunne overhoved ikke se noget dårligt i dig engang, og troede du var det bedste menneske der fandes. Nu hvor vi ikke længere er venner ,kan jeg se hvilket lort du har budt mig. Jeg var der hver fucking gang du havde brug for det, og hver gang at der var bare det mindste, var jeg der på et split sekund. Aldrig nogensinde har du gjort sådan for mig?? Glæder mig til den dag du er fucked op, og indser at jeg gjorde "det jeg gjorde" for at hjælpe dig.. Men ved du hvad? Helt seriøst, så tror jeg faktisk slet ikke at du indser det? Det kan du slet ikke tænke dig til. Men kom ikke og sig at jeg ikke gjorde hvad jeg kunne, for tro mig. Det gjorde jeg. Jeg er så glad for at jeg ikke er en del af dit liv længere. Syntes bare lige at du skulle vide det. 

Tænk over de valg du tager i livet.. Du kommer til at betale for dem senere.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar