onsdag den 21. september 2011

En dag i sportens tegn!!

Er udmattet efter en laaang, hård, men god dag.
Dagen startede med en times dansk, hvor vi så en film færdig om H.c. Andersen, og derefter havde vi lidt historie. Derefter skulle vi arbejde videre i grupper om Karl Marx og Louis Pio.... Det gjorde vi i 3 timer (Og hey! Så så vi en pige, der kommer fra Ishøj, som skal starte i vores klasse) Efter det, havde vi 2 timers engelsk, hvor vi lavede engelsk stil. Derefter havde vi fri, og jeg tog direkte hjem. Klokken 5 skulle jeg op på Gymnasiet og træne nogle små i cheerleading (og hey, der kom forresten 3 idag.... Wuhu! Bedre end de 2 sidste gange, hvor der er kommet 1 -.-, så alle der læser dette, må meget gerne sige til deres søskende (8-12 år) at de skal komme til cheerleading, i drengenes gymnastiksal hver onsdag klokken 5-7, på forhånd tak!) Da jeg var færdig dér, skulle jeg hjem og spise aftensmad hvorefter jeg blev hentet af Amalie og hendes far, da vi skulle til dans. Jeg E-L-S-K-E-R det! Det er simpelthen så fedt. Er ærligt talt ikke specielt god til det, men synes det er fedt at bare give den gas, og slet ikke skulle tænke på hvordan man ser ud. Har næsten lige været i bad, og har lige set dagens mand. Venter nu på at der kommer Krop Umulig!! jaaaa. Håber i alle har haft en god dag, sov godt (når i når dertil) Kram og smil fra en udmattet Nadia =)




Syntes lige at jeg ville dele dette dejlige billede med jer. 
Dette er min kæreste, som lige nu er i København. Han 
kommer hjem imorgen, men jeg savner ham rigtig meget.
Sender ham en masse tanker og kys. Elsker dig min skat <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar