søndag den 4. september 2011

Et kapitel er slut - og nye begynder

Har ikke blogget i et stykke tid. Ærligt talt, jeg er for doven! Nu prøver jeg altså endnu engang at vedligeholde det.
Jeg var til fødselsdag på One igår for to skønne tøser. Det var noget af en sucsess. Slutningen kunne være undgået, men sådan er det vel altid.. Min dag idag har ikke været en af de gode. Der er nu sket en meget stor forandring i mit liv.. Men chancer må man tage. Et kapitel i "min bog" er nu afsluttet, og jeg kan begynde på et nyt. Håber kapitlet byder på en masse spænding og en masse overraskelser.
Familien er gået til køjs, og jeg sidder nu helt alene i vores fredsfyldte stue, og ser Zulu Comedy Galla (som jo selvfølgelig slutter i dette sekund.. TYPISK) Tror bare jeg vil gå i seng, så jeg kan være frisk til en forhåbentligt bedre dag imorgen. Positivitet er vejen frem! =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar