tirsdag den 13. september 2011

Only love

Undskylder endnu en gang at jeg ikke har skrevet på det sidste. Der er simpelthen bare sket så mange ting.. Men som om det er en undskyldning :D
Nå.. En ny uge er begyndt, lad os håbe den byder på spændende oplevelser.

Mandag (igår): Som sædvanlig stod den på skole, men et plus var dog at vi fik to timer tidligere fri (det kan man jo ikke klage over) :D efter skole havde jeg en aftale med min dejlige veninde Chili. Vi var sultne og kørte derfor på en restaurant og købte en pizza. Om aftenen tog vi over til min anden dejlige veninde, Julie. Hvor vi ellers bare hyggede og slappede af. Da jeg tog hjem, kom min bedsteveninde Nikita forbi, for at snakke. Derefter kom  Johann og overnattede, hvor vi tog på tanken og købte slik og chips.

Tirsdag (idag): Der er faktisk ikke så meget at skrive om idag.. Har været i skole, tog hjem og lavede nogle lektier, og så sov jeg heeelt indtil klokken 6. Da jeg vågnede skulle vi spise aftensmad, og bagefter tog jeg med min far og fætter, ned til min farfar og farmor for at sige hej. Har lige lavet lidt kristendom, og nu sidder jeg bare her og venter på at der kommer Krop Umulig i tvet! Wuuuhu! (det er mit ynglings program)

Onsdag: Kan jo være der sker nogle ændringer i mine planer, men sådan her ser dagen imorgen ud!
Skal i skole...... Og derefter skal jeg hjem og lave lidt lektier og rydde lidt op på mit værelse, tror jeg. Klokken 16:30 skal jeg hente nogle billetter til en fest, mig og mine piger skal til fredag. Når jeg har hentet dem, skal jeg direkte hen til gymnasiet, hvor jeg skal træne de små cheerleaders. Når jeg er færdig der, er klokken blevet 19:00, og så skal jeg direkte op til DGI-hallen, hvor jeg skal til noget dans, for første gang.. Er ret spændt. Min cheerleader træner gik der sidste år, og deres opvisning var SÅ fed. Sidste år var temaet Hip-hop, pop osv. I år er det MTV musik videoer. Håber det bliver fedt!

Torsdag: Starter med en laang dag i skolen.. Hm, det skal bare overstås.. Efter det skal jeg lave nogle lektier (FUCK, jeg lyder som en nørd) NÅ! men det skal jeg altså. :P Og så skal jeg til cheerleading, med alle de skønne tøser! Glæder mig allerede. Det var faktisk den dag. <3

FREEEEEDAG: En let skoledag, der består af to timers tysk og to timers dansk. Tidligt fri, og så ellers bare hjem og forberede mig til om aftenen, hvor jeg skal hen til min bedsteveninde, Nikita. Alle mine ynglings tøser, kommer klokken 3, og så skal vi spise sammen, sminke os osv, til om aftenen hvor vi skal til Forever Young, som er en 15+ fest, som bliver afholdt på et diskotek. Glæder mig så meget til at se alle mine skønne tøser igen!

Sidder lige nu og overvejer om jeg skal tage et år på efterskole.. Kunne virkelig godt bruge et lille års tid, væk fra denne lille Ø. Jeg elsker Bornholm, men alle kender alle, og ved alt om hinanden. Hemmeligheder kommer SÅ hurtigt videre osv. og nu er det jo også kun et lille år vi snakker om. STX kan jo sagtens vente et år, men det kan efterskole tværtimod?? Hmm, må ligge hovedet i blød..
Om lidt vil jeg lave et nyt indlæg om Wonder, og ligge et par billeder ind derfra. Må dog skynde mig lidt, for nu kommer der KROOOP UMULIG!
kys herfra. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar