tirsdag den 4. oktober 2011

Langt bad, ansigts maske og The Voice!

Laaaaaaang tirsdag... Havde egentlig fri klokken 1, men blev simpelthen nødt til at blive i lektiecaféen, for at kunne nå at lave alle de lektier vi har fået for. Helt seriøst, uden overdrivelse - har ikke lavet andet idag end at lave lektier.. NÅ! men har lige været i et langt bad, og nu har jeg ansigtsmaske (med chokolade) på, og hører The Voice. Alligevel en lækker afslutning på en lang og hård dag, synes jeg.
Denne måned bliver utrolig dyr.. Dette er et lille skema over de kommende dage og weekender.
Imorgen: Kevin (min storebror)'s fødselsdag.
Fredag d. 7: Nikitas fødselsdag, og hende og Karens fødselsdagfest.
Lørdag d. 8: sove med Johann.
Lørdag d. 15: Julies og min fødselsdagfest!!!!! wuuuuhu
Fredag d. 21: Min egen fødselsdag + Sandra & Simones fødselsdagfest på K1.
Tirsdag d.25: Min lille brors fødselsdag.
Mandag d. 31: Månedsdag med Johann (23 måneder)

Her får i et par billeder, der passer til mit indlæg: 



Kunne virkelig godt bruge noget mere festtøj... Kunne være jeg skulle ønske
mig tøj i fødselsdagsgave.... Hmm 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar