mandag den 24. oktober 2011

People change

Hey Guys!

Har valgt at kalde at kalde dagens indlæg 'People change'.  Det er der en særlig grund til. Jeg sad og kiggede på en masse gamle billeder af mig, hvor det så går op for mig, hvor meget jeg egentlig har forandret mig igennem årene. Ikke blot på det ydre, men i den grad også det indre. Jeg vil ligge billeder ind af mig, igennem årene, så i også kan få et lille indtryk af det. I kan selvfølgelig ikke se at jeg har forandret mig på det indre, men sådan er det. 



Okay, here we go! 







Bliver lige nødt til at komme med en for-
klaring, med hensyn til det hjerte dér...
Dette billeder er fra dengang jeg var popdulle. 
Dengang hvor det bare var sååå cool at have
flere lag foundation OG pudder på, hvor man
skulle kunne se at man havde det på.... Min mor
sagde faktisk engang: Nadia.. man skal jo ikke 
kunne se at man har foundation på.. Og så sagde
jeg:" Jo? Ellers er der jo ikke nogen mening med at 
tage det på"...  
Anyway, jeg begyndte så at tegne et hjerte på min kind
HVER DAG, fordi det var et symbol på min kærlighed
til alle mennesker... Oh my god tænker jeg bare. Ak ja, 
forandring fryder.. Synes liiiige at i skal se nogle flere 
billeder fra min pop-dulle tid. Enjoy! :D 

OBS: LÆG MÆRKE TIL DE BRUNE KINDER...
Solpuder, for the win.. wuhu 






Jeg behøver ikke sige noget vel??????? 

Fra dét... til nu 





Ja, jég synes der er sket store forandringer.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar