mandag den 24. oktober 2011

Et positivt indlæg!

Bliver simpelthen lige nødt til, at dele min glæde sammen med jer!
Guess what?! Har squ fået lov til at få en piercing i hånden! :o
Har virkelig ønsket mig det længe! (Imellem tommel og pegefingeren)

Inden jeg går i seng vil jeg lige vise jer to tatoos jeg ønsker mig. (selvom jeg kun må få en, når jeg bliver atten, hvilket også er forståeligt nok) 


Kunne ikke lige finde et billede af den første, men det er et rundt fuglebur på den ene underarm, og en fugl, der flyver derfra på den anden underarm. 


Den anden jeg gerne vil have er et lille tro, håb, og kærligheds tegn, omme bag øret. Lidt som denne her: 



Nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være nogenlunde frisk til imorgen.... MAGTER IKKE SKOLE :-(
P.s kommer aldrig til at falde i søvn alligevel, da jeg tog mig en lille morfar i eftermiddags.. Øvøv..
Love and hugs! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar