tirsdag den 25. oktober 2011

10 år!

Min lillebror fylder idag hele 10 år?! Synes det er lidt vildt.. Husker det stadig som igår, da mor og far kom hjem med ham, fra hospitalet..
Nå men idag står den selvfølgelig på fejring af ham, hvor familien skal ned i byen, i svømmehallen, og ud at spille badminton.. Og ja, jeg skal ikke med, for jeg er syg, øv :-(
men pyt.. har lige fået hele friends serien i fødselsdagsgave + Sebastian (min lillebror) har fået Lærkevej og Klovn serien. Ja, jeg kommer i hvert fald ikke til at kede mig. 

Men jeg ville egentlig bare lige lave et lille indlæg, om at han idag fylder år. Så stort tillykke til min lille bassemand. Her får i et billede af ham! Ha' en fortsat god dag! :) 



Er han ikke for skøn her? Se lige de øjne.. Wauw <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar