mandag den 14. november 2011

Følelsen af nye ting!


Hej dejlige læsere. 
Jeg undskylder for ikke at have blogget i weekenden, men, men, men .... her får i alle detaljer. 
Fredag kom 4 af mine smækre veninder, hjem til mig for at drikke lidt, inden vi tog til Amalies
fødselsdagfest, hvilket iøvrigt var en sucsess! Fik dog lidt ondt i hovedet ved en tolv tiden, så dér
måtte det slutte for mit vedkommende. Jeg filmede pigerne, når vi sidder hjemme hos mig, hvor de
siger hej til jer, og fortæller lidt. Den kan i se længere nede på siden.
Lørdag var det meningen at vi alle sammen skulle være sammen, hvilket vi egentlig også var, det var 
bare ikke liiiige så sjovt, da vi havde regnet med at feste og sådan. I stedet blev det til en hygge-aften
med Mie, Amanda, Stephanie, Karen og jeg. Vi tog dog hjem klokken elleve, da Karen havde tømmer-
mænd og vi begge var trætte fra dagen før. 
Igår hyggede mig og Johann bare herhjemme. Årh, det går simpelthen så godt imellem os.. Vi er jo ikke
kærester, og har ikke været det i en måned snart, men vi har bare noget kørende og tager det hele 
et skridt af gangen, vi har jo ikke travlt?? Det har absolut kun styrket os. 
Nå, men vi bestilte mad fra den nye restaurant - Texas. (Kan klart anbefales!) 

Mine mandag plejer ikke ligefrem at være gode, så er det sagt.
Men denne mandag, har nok været den bedste på meeeget længe. Jeg vågnede op ved siden af 
drømme-fyren, havde en rigtig god og overkommelig skoledag, og var derefter oppe i Super Brugsen, for at søge job.. . Og her kommer det dårligste ved denne dag.. Jeg fik det ikke, ved i hvorfor??? Fordi man skal være fucking 16... Rend mig i ...... Hun sagde godt nok at jeg skulle komme tilbage til Septemper (fylder 16 i Oktober), for at høre om de har noget dér, men det kan jeg jo ikke bruge til noget, når det er NU jeg står og mangler job :-( Øvøvøv.. Havde ellers lige regnet med det. Til gengæld ringede Johann til hende for at søge, og skal derned for at snakke med hende imorgen, hvilket jo er super godt for ham. 
NÅ! videre i dagens forløb.. Så tog jeg hjem for at hente mine penge, og tog ned i byen med Nikita og Karen, for at shoppe, som plaster på såret. Fik købt en ny vinterjakke i H&M for kun 100 kr?! Og den er viiirkelig flot synes jeg. Fik også købt, en flot billederamme, hvor der kan være 5 billeder i, og så fik jeg også købt en cardigan i H&M. Da jeg så kom hjem, lå der en pakke fra Lachica, på bordet. Wuhu!! Så fik jeg også lige min nye hvide top/kjole hjem, lækkert. 
Imorgen bliver forhåbentligt lige så god, da jeg skal være sammen med en gammel, savnet veninde. (Billede følger)
Nu tror jeg at jeg vil rydde lidt op og høre noget musik, og derefter smutte i et laaangt varmt bad. Øv - skal sove alene i aften.. Men pyt, har jo mine FRIENDS på tv'et. hihi! Knus herfra og rigtig god mandag aften til jer alle. 

Camilla Maria Montoya, som 
jeg skal være sammen med i-
morgen. :) 


De skøre tøser! I videoen ser i Amanda Valentin, Amanda
koefoed, Nikita Pelle og Karen Lundegaard. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar