tirsdag den 8. november 2011

Travl dag

Hej kære læsere. 


Jeg vågnede op ved siden af Johann, igen i nat.. SKØNT! Den lærer vi skulle have i morges i de to første timer, var syg igår, så jeg lå og ventede på en besked om at vi skulle møde sent.. Men nejnej, sådan én fik jeg ikke.
Kom så op i skolen, hvor vi så får af vide at vores lærer faktisk var syg. Cool..... Så i stedet for at ligge hjemme i min seng, havde vi fysik med b klassen, hvilket vel også var fint nok..
Efter det havde vi dansk med vores vikar Mette (vores rigtige lærer er på uddannelse), og det var nogle ret seriøse timer, hvor vi lavede noget omkring artikler osv. Vi fik fri klokken halv 12, hvilket jeg ikke fik stor glæde af, da jeg skulle i lektie café klokken 1. suuuk. Ventede bare med Karen (som skulle til musik klokken 1) og Nikita. Klokken 1, tog jeg så i lektiecafé, og lavede noget matematik og nogle af de andre mange lektier vi har for.... Klokken 3, tog mig og Karen herhjem og lavede kristendom, og nu sidder vi og ser friends. Vi tager snart bussen til Gudhjem, for at sove hos hende, og hygge. Lækker aften!

Er sikker på at denne weekend kommer til at blive vildt fed og sucsesssfuld.
Fredag aften står den på nogle labre tøser og derefter Amalies 16 års fødselsdagfest. Wuhu <333
Lørdag skal jeg gense alle mine ynglingspiger, som jeg savner utroligt meget.
Søndag skal jeg bare slappe af og hygge med Johann.
Jamen, jamen, jamen... Kan ikke andet end at smile! Loooove and hugs! :)

Har valgt at sætte dette billede ind, da jeg synes
det er utroligt flot, og så minder det mig om positivitet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar