søndag den 6. november 2011

En p-e-r-f-e-k-t weekend!

Kære alle dejlige læsere.

Denne weekend har været lige efter min smag. Fredag var jeg i biografen med Johann for at se Paranormal Activity 3 (Kan helt klart anbefales, den er SÅ god), efter det tog vi hjem til mig og overnattede. Igår tog jeg til frisøren og fik lavet permanente krøller (billede følger). Slappede derefter af, og smuttede så over til Johann. Om aftenen tog vi over til min veninde Chili, som holdt lidt hygge-fest. Vi tog dog tidligt hjem, da vi begge var trætte. Idag har vi også været sammen hele dagen, hvor vi har set film, handlet ind, slappet af og været en smut nede hos hans farfar.
Jeg sidder nu på værelset og skal til at gøre rent...... Maaagter det ikke :-( men heldigvis kommer Johann igen senere og overnatter hos mig. Det er et kæmpe plus.

Min mor var ude at handle idag, hvor hun spurgte en ung medarbejder i Super Brugsen, om hvor gammel man skal være for at arbejde der osv. Hvor pigen så sagde at man skulle være 14-15 år, for at arbejde der, og at der lige var stoppet en ung medarbejder, hvor hun så efterfølgende gav min mor nummeret til chefen deroppe. Så imorgen skal jeg ringe derop, og søge job... Uhh, håber jeg får det. Det havde været SÅ luksus.

Om 20 minutter kommer der Bingo Banko, og jeg skal nå at gøre rent og i bad inden. Puha, jeg får travlt, for efter Bingo kommer der 17 again, og den skal jeg bare se!

Rigtig god søndag til jer alle sammen. Stort knus herfra. :)

 Fra dette kedelige glatte hår til....

Dette fyldige krøllede hår. Er så glad for det. 
Fik det lavet hos 'Brogade Salonen' for kun 690 kr. 
Det kan klart anbefales, de er vildt søde og imøde-
kommende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar