torsdag den 3. november 2011

Hudløs ærlig

u hedder: Nadia Nimgaard Persson
 Kælenavn: Naddi
Sang, som du sørger til når du er ked: Dido - here with me. The fray - how to save a life. 3 doors down - here without you.
Afhængig af: Mine veninder, nye ting og friends-serien. 
Hvad får du oftest komplimenter for? Mit smil og min personlighed. 
Hvad siger du for at imponere folk? Plejer ikke at ville imponere folk. Jeg er bare mig selv, og så må folk jo tage det med.
Hvordan kan man imponere dig? Hmm... Elsker at få blomster, og andre romantiske ting. Så ja, en romantiker har nemt ved at imponere mig.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja, men ikke så tit. 
Hvad står der i den sidste SMS du fik? 'Er her nu :-* ' 
Hvor bor du? På Bornholm, i Rønne.
Trives du der? Ja det må man sige! 
Ejer du et converse? Ja to par. 
Sprut, cider, vin eller øl: Sprut og vin (hvidvin)
Bliver du nogensinde for fuld? Jeps, det er sket. 
Hvilket mobilabonnement har du? Bibob.
Er du allergisk overfor noget? Det går jeg ikke ud fra. 
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? 'Det er Nadia' 
Hvem ringede du til sidst? Min mor. 
Antal timers søvn i nat: 9 timer. 
Sov du alene? Nej. 
Plejer du at komme til tiden? Ja!
Hvornår har du det bedst? Når jeg har mine nærmeste omkring mig. 
Hvornår blev du sidst fotograferet? Hm... Til en fest i lørdags tror jeg. 
Hvordan har du det lige nu? Rigtig godt. 
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab?  Helt klart sort.....
Hvad synes du om dine fødder? Hader generelt bare fødder i det hele taget. 
Hvad savner du? At være i København, (eller bare i det hele taget at rejse), shoppe og min familie overfra. 
Havde du en god aften i går? Ja, rigtig hyggelig. 
Favoritdrik om morgenen: Mælk og juice
Barberer du ben? Jeps. 
Hvornår plejer du at gå i seng? Det er meget forskelligt.. Hmm 22:30-00:00. 
Er du genert? Ja desværre. 
Dyrker du sport? Ja. Går til cheerleading, pole fitness og hip-hop. 
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja. 
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja. 
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag?  Gøre alt hvad der er drenge-agtigt. 
Er du tilfreds med dit liv? Ja meget. 
Er du forkælet?  Hmm, det vil jeg nu ikke sige.. Måske lidt. 
Hvad skal du i morgen? Ha overstået skolen, som byder på en dag, kun med georafi. Derefter måske op til en ven, hvor der sidder en masse af mine andre venner, og derefter i biografen med Johann og se paranormal activity 3.
Hvad er det værste du ved? At blive svigtet, skuffet, få knust sit hjerte, fryse og falske venner. 
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Får 100 kr. i lommepenge, hver fredag, og de bliver meeeget hurtigt brugt. 
Hvad længes du efter? Weekend.
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo og sommetider hårkur. 
Er du vild med nogen lige nu? Ja, det er jeg. 
Du samler på: tøj. (har aaalt for meget, og vil ikke give det væk, hvis det nu liiige pludselig skulle komme på mode igen)
Grønne eller røde æbler: Røde, men grønne hvis det er de flotte grønne æbler,som er lidt sure. 
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Nikita, Karen, Johann eller mor. 
Kan du lide golf? Nej.. 
Hvornår stod du op i dag? Halv 8. 
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.
Har du strømper på nu? Ja. 
Er det okay at græde? Ja hundrede procent. 
Hvornår græd du sidst? Igår. 
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Rejse laangt væk, i laaang tid med min familie. 
Bruger du briller eller kontaktlinser? Niks. 
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Overhoved ikke.. Synes nærmere det er pinligt at gå i D&G trøjer nu, end hvad det er fedt.. (bare min mening)
Hvornår står du op i weekenden? 10-13. 
Har du piercet nogen steder? Ja. 6 i ørene, navlen, hånden og har haft i næsen. 
Har du nogen tatoveringer? hvor? nej. 
Vil du giftes? Ja. 
Vil du have børn? Ja, to.
Solbader du ofte? Hmm... forskelligt, men ja når vejret er godt, sker det tit. 
Er du god til at lave mad? Nej... :(
Har du flyskræk? Nej. 
Hvor smidig er du? Lidt mere end mellem, vil jeg tro. 
Er du musikalsk? Nej.
Hvad drikker du når du er tørstig? Kommer an på hvad vi har i køleskabet. 
Hvad er din favorit-is? Gammeldags isvaffel med chokolade kugler.
Tror du på liv efter døden? Det er jeg lidt blandet omkring. 
Kan du lide sushi? niks, hader alle former for fisk. 
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips eller popcorn. 
Har du tandlægeskræk? Nej.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske. 
Hvad farve er dine øjne? Blå. 
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja. 
Hvor ofte motionerer du? 4 gange på en uge. Nogle gange spiller jeg også badminton på mors arbejde, så nogengange 5. 
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Nynner når jeg spiser noget, jeg synes smager godt, hvor jeg derefter får det galt i halsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar