onsdag den 26. oktober 2011

En dag i dansens tegn!

Hello alle mine kære læsere. 


Vil lige starte med at brokke mig lidt, hihi. Så hvis ikke i vil høre på det, så rul ned. :P
Jeg har taget p-piller over et år.. Yasmin hedder de. Det har lige været i tv2 nyhederne, at det er de aller mest farlige p-piller at tage. Det er dem, der udgør størst risiko for blodprop :(  Nu ér p-piller jo farlige, men at dem jeg tager er de farligste, det havde jeg squ ikke lige regnet med... + Det at jeg ryger, øger risikoen... Mor ringer til lægen imorgen for at få mig nogle nye, heldigvis!
Synes det er lidt vildt at tænke på at der ikke er sket noget. Lucky me.. Har faktisk en veninde, som tager de samme, der lige har haft en blod prop :-(..


Idag har jeg haft en laaaang dag. Jeg vågnede op ved siden af Johann, som skulle møde sent.. (wuhu, det gør det også meget lettere at komme op). Skole til klokken 14:40, hjem og lave en stor dansk opgave, som vi fik for idag til imorgen?! (blev ikke færdig, og maaagter det ikke nu). Derefter op på gymnasiet for at træne børn i cheerleading, hurtigt hjem og spise og derefter videre til dans.. Puha. 
ja, og nu sidder jeg så her, og skal til at tage mig sammen til at gå i bad.. Omg, tage mig sammen til at gå i bad? Hvor er jeg egentlig ynkelig.. 


Jeg håber at i alle har haft en super god dag! Love and hugs! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar